Wednesday, December 1, 2010

KEMUNCULAN NOSTALGIA MENDAHULUI KITA

Suatu ketika sewaktu zaman persekolahan terdetik hati beta adakah perhubunggan ini berterusan seperti yang dirancang. Ataupun sekadar mengisi ruang kosong hati yang iri hati.

Seperti pemburu yang memburu habuan tanpa memikirkan perasaan ketika itu. Malah boleh didefinisikan sebagai PEMBURU yang CEMBURU. Semua perhatian tertumpu kepada kemegahan yang kononnya cinta sejati malah suci. Tetapi realiti mengatasi segalanya.

Walaupun peglihatan sekeliling memandang sinis terhadap niat BETA, tetapi hanya MISS J ( serikandi ) memahami selok belok persimpangan yang hadir saban hari.
Walaupun hari berganti hari, BETA dan dia semakin berjauhan namun iringan kenanggan manis dan ketulusan hati masih segar dalam ingatan.

Jika ada peluang untuk BETA memberi akan tertutuplah peluang untuk semua menghapuskan kami di arena dunia yang serba terancam akibat kebodohan manusia.
Andai kata ada kesmpatan untuk MISS J memecahkan rindu dendam terhadap BETA,itu bermakna akan tercetus fenomena baru yang memberi kegembiraan dalam arus belahan darah yang mengalir kencang di dalam pembuluh darah hingga menerbitkan kesegaran minda yang berpanjanggan.

Sehingga kini kenyatan terus menjadi kesalan kerana hanya pelanggaran tata tertib dalam hubungan meresahkan semua. Pandangan kini tertumpu agar dia kembali seperti BETA hidup kembali.



Kepada KURTEROWONG, bukan mudah kita dipercayai setelah dicemari walaupun tidak mencemar duli, tetapi BETA harus sedar agar semua kembali seperti dulu seperti yang dikehendaki.

6 comments:

  1. Miss J ada cakap ke gua dia kata tak perlu tunggu lu sebab lu sudah ada permaisuri.

    ReplyDelete
  2. siapakah permysuri yang dimaksudkan beliau,,??

    ReplyDelete
  3. merafak sembah ke duli yang maha mulia iskurtdar!!! hahaha

    ReplyDelete
  4. apakah bahse kau nie kurt?? hebat semacam

    ReplyDelete
  5. KEKANDA IJLAL : SEMBAH MENCEMAR DULI DITERIMA.

    LYNALIKE : BAHASA ADAT ISTIADAT

    ReplyDelete